14. duben

Čeká nás revoluce ve způsobu nakupování?

Tipy a triky

Současný trend nakupování si žádá jednodušší způsob výběru i úhrady zboží a služeb. 

Nynější rychlá doba, styl života nakupujících i aktuální opakující se pandemická situace mění základní zvyklosti nakupování i platby zboží. A to nejen na internetu, ale promítá se i do kamenných prodejen a restaurací. Za tu dobu jste si mnozí zvykli více nakupovat zboží přes internet, objednávat jídlo formou donášky domů a vše platit bezkontaktně platební kartou, hodinkami či mobilem. Provozovatelé těchto služeb a prodejci zboží se již současné situaci přizpůsobili a překlopili svoji nabídku do méně kontaktní podoby. 

Kromě e-shopů a online objednávání služeb na internetu, se na kamenných provozovnách všude ve světě rozšiřuje forma samoobslužného prodeje, která nahrazuje obsluhující personál. I když se situace ohledně pandemie na jaře opět uklidnila, tyto nákupní zvyklosti u nás zůstávají. Tento způsob je totiž nejenom bezpečný, ale i ekonomicky výhodný.  
 

Obrázek článku

Objednávkové systémy v restauracích McDonald´s.

Změnil se i koncept objednávání jídla v samotných provozovnách, a to jak v restauracích, tak i třeba na čerpacích stanicích. Zde fyzický personál stále více doplňují z důvodu bezpečnosti či prodloužení provozní doby samoobslužné kiosky či různé objednávkové systémy. Tak je tomu i v restauracích rychlého občerstvení McDonald´s, kde pro objednávání jídla přímo na provozovně využívají velké interaktivní panely s našim platební terminály, které na provozovny McDonald´s již mnoho let dodáváme a spravujeme. 

Tento systém nejen snižuje kontaktní dobu při nákupu jídla, a tak pomáhá chránit zákazníka i vlastní personál, ale i výrazně zjednodušuje samotný proces objednávání a platbu. Zákazník si pohodlně vybere a objedná jídlo na velkých interaktivních panelech, v klidu bezkontaktně zaplatí a pak si jen počká na vydání jídla usměvavou obsluhou. Rychlý a pohodlný systém objednávek mohou využít zákazníci v síti provozoven McDonald’s po celé České republice a na Slovensku. Významným partnerem tohoto projektu byla UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia. Více informací o objednávkových systémech naleznete zde. 
 

Obrázek článku

Mastercard přichází s novým konceptem samoobslužného nakupování.

Kromě objednávkových systémů a dalších forem samoobslužných kiosků do Česka přichází nový koncept zcela automatických samoobslužných prodejen. Nestojí za ním žádná velká technologická firma, ale síť malých prodejen, které známe z malých obcí Česka i po celém světě. 

Jedna je již otevřena ve Strakonicích a druhá, podstatně větší se již chystá v červnu na své zákazníky v Českém Krumlově. Už jste v takové prodejně nakupovali? Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o vaše zkušenosti.  
 

Obrázek článku
Obrázek článku

Čeká nás revoluce ve způsobu nakupování?

Moderní technologie samoobslužných zařízení používané na provozovnách jistě zjednodušují život, jak zákazníkovi, tak personálu. Zrychlí samotný proces prodeje či úplně nahradí obsluhu personálem. Samoobslužný kiosek či prodejna může být v provozu i mimo otevírací dobu a tím pádem se navýší obrat dané provozovny. Navíc je to bezpečné a někdy i jediné možné řešení prodeje v případě pandemických omezení. Nevezme to práci personálu, ale naopak jim tato moderní technologie pomůže. 

Inovace samoobslužných zařízení jsou v této době na vzestupu a jistě nás mnohé technologické novinky ještě čekají. Jsme rádi, že se na mnohých inovacích v samoobslužných zařízeních můžeme s jednotlivými integrátory podílet a těšíme se na nové možnosti využití samoobslužného prodeje. Všechny tyto oblasti pro samoobslužný prodej naleznete v sekci Bezobslužná zařízení.